Exclusieve online training van Majorie Koornstra  - Speciaal voor leerkrachten

"Kickstart jezelf het nieuwe schooljaar in"

Hoe je het beste uit jezelf haalt zonder kinderen tekort te doen (en je ook thuis een gezellig en liefdevol persoon blijft.


Omdat jij meer rust in je hoofd hebt, binnen je grenzen blijft en energie overhoudt. 

In deze gratis masterclass deel ik 4 geheimen waarmee jij een succesvolle leerkracht wordt (en blijft), zonder dat het ten koste gaat van jezelf (en het thuisfront).

Aan de hand van mijn persoonlijke verhaal laat ik zien hoe ik vanuit grote pijn en frustratie kwam waar ik nu sta.

Ontdek in deze gratis masterclass (duur: 5 kwartier)

  • Geheim #1: Wat niemand je vertelt over werken in het onderwijs (en wat dat betekent voor je mogelijkheden om meer rust in je hoofd te hebben).
  • Geheim #2: Ik vertel je de 3 grootste fouten die veel leerkrachten maken waardoor ze veel energie verliezen. En wat jij kunt doen om niet dezelfde fouten te maken. En nee, ik ga je niet vertellen wat je moet eten, hoeveel je moet bewegen en hoeveel rust je moet nemen.
  • Geheim #3:  Ik deel met je wat mijn allergrootste inzicht is geweest waardoor ik de werkdruk kon tackelen zonder dat ik mezelf voorbij liep.
  • Geheim #4:  Hoe het mogelijk is dat dit programma voor elke leerkracht werkt, ook voor wie alles al geprobeerd heeft.

Ben jij leerkracht geworden omdat jij voelde dat je het verschil voor kinderen wilde maken zodat zij vanuit hun talenten kunnen opgroeien tot zelfstandige volwassenen? 

Maar heb jij nu het gevoel dat…

➤ je veel tijd en energie kwijt bent aan (bij) zaken die naast het lesgeven moeten gebeuren? En dat er daardoor voor jouw gevoel te weinig tijd en aandacht naar de kinderen zelf gaat?


➤ dat je to-do lijstjes alleen maar langer worden, net als jouw dagen?


➤ op het moment dat je thuiskomt lijkt je hoofd maar niet te stoppen met malen, waardoor je het gevoel hebt dat je continu “aan” staat?


➤ je aan het einde van de dag geen energie meer over hebt waardoor je thuis wat vaker uit je sloft schiet dan je zou willen?

➤ alles prioriteit is, en dat je het allemaal met evenveel zorg en aandacht wilt doen?


➤ jouw werkdruk de overhand neemt waardoor je het overzicht verliest en je regelmatig over je grenzen gaat?


➤ je niet alleen de kinderen uit de klas tekort doet, maar ook jezelf? En voel je dat je steeds verder verwijderd raakt van de reden waarom je in eerste instantie voor de klas bent gaan staan?


➤ vraag je jezelf regelmatig af of het onderwijs nog wel jouw plek is?

Wil jij onder jouw voorwaarden en binnen jouw grenzen de leuke, energieke leerkracht zijn die je eigenlijk bent?

Je zou beter je grenzen willen aangeven, zodat je goed voor jezelf kunt zorgen en daarin ook een goed voorbeeld voor de kinderen kan zijn.

Je verlangt naar meer rust in je hoofd zodat je zonder piekeren zo in slaap valt.

Je wilt aan het einde van de dag nog voldoende energie hebben, zodat je ook thuis nog leuke dingen kan doen i.p.v. de hele avond onder een dekentje op de bank te hangen of een kort lontje te hebben.

Je wilt beter leren omgaan met de werkdruk, jouw  eigen prioriteiten stellen en je wilt leren hoe je anders kunt kijken naar je to-do lijstje zodat je aan het einde van de dag trots bent op wat je WEL hebt gedaan.

Je wilt meer lesgeven vanuit je gevoel: met oog voor de kinderen en wat zij nodig hebben om zich verder te ontwikkelen.

“Als je dicht bij jezelf blijft kun je ver komen”

~Ingspire~

Tijdens deze gratis masterclass ontdek je:

➤ Hoe je al die malende gedachten kunt loslaten.
➤ 3 fouten die veel leerkrachten maken waardoor ze energie verliezen.
➤ Hoe je op een andere manier kunt kijken naar je werkdruk.
➤ Hoe je beter binnen jouw grenzen kan blijven door de signalen van je lijf te herkennen.

Ik deel praktische tips die je gemakkelijk zelf kunt toepassen waardoor je stappen vooruit kunt zetten.

EN ik vertel je mijn persoonlijke ervaring en wat mijn grootste fouten zijn geweest, zodat je daarvan kunt leren. Ik deel mijn inzichten en daag je uit om jouw vraagstuk eens onder de loep te leggen zodat je meer helder hebt waar jouw aandacht naar toe mag gaan.

Ok, nu even praktisch

De gratis masterclass geef ik op: donderdag 26 augustus en zondag 29 augustus.

We starten stipt om 20.00u. Ik houd niet van masterclasses waarbij je eerst 30 minuten moet luisteren naar een introductieverhaal, dus we gaan snel aan de slag!

De masterclass duurt ongeveer 5 kwartier en wordt live gegeven. Aan het einde is er een mogelijkheid om vragen te stellen.

Wat collega's zeggen over de masterclass

☆ Ik vond het een fijne en eerlijke masterclass. Het heeft me doen inzien dat ik met een aantal punten echt aan de slag moet gaan. Dankjewel voor de praktische tips.

☆ Ik vond de masterclass heel verhelderend. Het heeft me gebracht dat ik nu echt hiermee aan de slag ga d.m.v. jouw aanbod. Ik neem mee dat ik vaker een adempauze mag inlassen en dat ik vaker nee mag zeggen.

☆ Ik vond de masterclass leerzaam en praktisch!

☆ Ik vond de masterclass interessant en waardevol!

☆ Super bedankt! Ik vond het heel leerzaam en ik ben blij dat ik dit heb gevolgd.

☆ Hartelijk bedankt voor alle nuttige informatie! Ik ga morgen gelijk de adempauze toepassen.

☆ Dankjewel voor je herkenbare verhaal. Het was interessant!

☆ Gaaf en inspirerend. Dank!!!

☆ Bedankt! Zinvolle masterclass!

Nog even voorstellen

Hi,

mijn naam is Majorie Koornstra

En het is mijn missie om jou als leerkracht te empoweren en inspireren om (binnen het onderwijs) beter voor jezelf te zorgen. Meer balans te vinden en rust in het hoofd te krijgen. Beter binnen je eigen grenzen te blijven. Simpelweg omdat ik de kinderen een leerkracht gun die goed in haar of zijn vel zit.

Jarenlang stond ik voor de klas. Vol passie en met liefde voor de kinderen ging ik aan het werk en ik weet nog goed hoe lastig ik het vond om prioriteiten te stellen.

Ik wilde dat de kinderen zich gezien, gehoord en begrepen voelden en dus alle aandacht moesten krijgen. Daarmee legde ik de lat voor mijzelf te hoog, want uiteraard moest dat naast alle andere dingen ook nog eens op korte termijn.

Ook wist ik al vroeg dat ik niet altijd voor de klas zou blijven staan. In 2011 volgde ik een opleiding aan de Academy for mindul teachings en begon ik mindfulness trainingen te geven aan groepen kinderen en hun leerkrachten. Dat bleek me goed af te gaan, en van het één kwam het ander. Ik ging workshops en trainingen geven op het gebied van mindfulness in het onderwijs en van daaruit kwamen coaching-vragen van leerkrachten. Ik voelde wat ik te doen had en besloot mij verder te specialiseren op het gebied van (NLP)coaching.

Inmiddels coach ik al weer een aantal jaren collega’s naar de situatie waarin zij zich (weer) fijn voelen. Juist omdat ik “de taal” van het onderwijs spreek en begrijp wat er speelt op de werkvloer kan ik heel gericht meekijken en mijn kennis delen.

>